دیـدنی ها و خواندنـی های جـالب
عکس و مطالب جالب روزانه

آرایش یک تیغ دو لبه است، اگر از آن درست استفاده کنید جوان و شاداب به نظر می‌رسید و اگر بد، به راحتی چند سال به سن‌تان اضافه خواهد کرد. آیا آرایش شما برای‌تان مناسب است یا چهره شما را نسبت به سن‌تان پیرتر نشان می‌دهد؟

در اینجا به ۱۰ اشتباهی که چهره شما را پیر تر نشان می‌دهد اشاره می‌کنیم تا میانبری برای انتخاب رنگ آرایش شما شود و چهره‌ جوان و سرزنده‌تری داشته باشید.

اشتباه شماره ۱:

استفاده زیاد یا عدم استفاده از کرم پودر

ممکن است فکر کنید هرچه پیرتر می‌شوید باید بیشتر آرایش کنید تا جوان‌تر به نظر برسید ولی عکس این مطلب صحیح است. البته اگر فقط یک آیتم باشد که باید حتما از آن استفاده کنید همان کرم پودر است. کرم پودر باعث می‌شود که چین و چروک‌ها و روزنه‌های پوست مخفی شوند. البته استفاده از کرم پودر با ضخامت زیاد باعث می‌شود که خط و خطوطی روی صورت ایجاد شود و درخشندگی پوست را کم کند. فقط در قسمت‌هایی که لازم است از آن استفاده کنید تا رنگ شفاف صورت حفظ شود. لازم نیست تا هر سانتی‌متر از پوست را با آن بپوشانید. هنگام خرید کرم پودر از تهیه محصولاتی که روی آنها واژه‌های “Matte” به معنی مات، “Velvet” یعنی نرم و “long wearing” به معنی ماندگاری بالا پرهیز کنید. برای پوست‌های چرب بهتر است از نمونه‌های پودری استفاده کنید و برای پوست‌های خشک نوع کِرِمی پیشنهاد می‌شود. روی پوست‌های خشک معمولا کرم پودر به صورت تکه تکه به نظر می‌رسد و تغییر رنگ را بیشتر نشان می‌دهد، اگر پوست خشکی دارید سعی کنید قبل از آرایش ابتداصورت تان را شسته و از مرطوب کننده استفاده کنید تا کرم پودر روی صورت‌تان لایه لایه نشود.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 3 شهريور 1393برچسب:حفظ جوانی , جوان ماندن,
ارسال توسط nazanin

«خط اخم عمیقی در فاصله دو ابرو دارم. با بوتاکس برطرف نشد. پیشنهاد تزریق ژل دادند ولی عوارضش را نمی دانم...»

خصوصیات فیزیکی مثل نوع کمان ابرو، ابروهای غیرقرینه، افتادگی ابرو یا تقاطع ابرو با قوس فوقانی استخوان حدقه و میزان توده عضلانی موجود در افراد مختلف متفاوت است و این عوامل در تعیین میزان مناسب و محل های تزریق بوتاکس بسیار مهم  هستند. دانستن این نکته ها باعث می شود تزریق بوتاکس موفق یا ناموفق و غیرموثر شود. البته در صورتی که خط اخم عمیق باشد، ممکن است با تزریق بوتاکس کاملا باز نشود و در شیار باقیمانده نیاز به تزریق ژل است. پرکننده ها نتایج فوری دارند و براساس نوع پرکننده مورداستفاده، ماندگاری آنها با هم فرق دارد و همچنین میزان ماندگاری با توجه به خصوصیت پوست هرکس متفاوت است.

بهتر است از به کار بردن محصولات یا مواد با ماندگاری دائم یا بسیار طولانی به علت عوارضی مانند ایجاد توده های سفت گرانولومی  خودداری کرد. تزریق ژل برای از بین بردن خط اخم، صاف کردن چین های عمیق دو طرف دهان، برجسته کردن گونه و حجم دادن به لب است و در حال حاضر بهترین روش در سراسر دنیا تزریق ژل های هیالورونیک است. مدت ماندگاری این ژل ها معمولا 6 تا 9 ماه است و سپس جذب می شوند. این ژل ها نیازی به تست حساسیت ندارند و آلرژی ایجاد نمی کنند و در زیر پوست حرکت و ریزش ندارند.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 3 تير 1393برچسب:بوتاکس , تزریق ژل , رفع خط اخم,
ارسال توسط nazanin

وازلين كه به عنوان يكي از اجزاي اصلي زيبايي شناخته مي شود، يكي از لوازم ضروري كيف لوازم آرايش به شما مي آيد. وازلين با قيمت مناسبي كه دارد، داراي كاربردهاي زيبايي زيادي نيز هست از جمله:

مراقبت و زيبايي لب ها:


براي داشتن لب هاي سالم، وازلين براي مرطوب نگه داشتن و تسكين دادن به لب هاي ترك خورده بسيار مناسب عمل مي كند.

ترك هاي پوست شكم:


در طي دوران بارداري ظهور ترك هاي پوست شكم بسيار شايع است كه مي توان با نرم كردن پوست با وازلين، اين ترك ها را به حداقل رساند. پس از زايمان نيز ماساژ پوست شكم با وازلين مي تواند، جاي ترك ها را هر چه بهتر درمان كند.

مرطوب كردن پوست:


سال هاست كه وازلين براي آبرساني و نرم كردن پوست خشك دست و پاها به كار مي رود. به پوست دست و پاي خود وازلين بزنيد و حداقل ۲۰ دقيقه پس از آن دستكش و جوراب بپوشيد تا وازلين به خوبي جذب بشود و پوست را نرم، صاف و زيبا كند. استفاده از وازلين پس از حمام نيز پوست را نرم مي كند.




ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 29 خرداد 1393برچسب:وازلین , کرم , پوست , زیبا , نرم,
ارسال توسط nazanin

بعضی از افراد از لاغر بودن صورت خود ناراضی هستند اگر دچار بیماری زمینه ای نظیر؛  دیابت ؛ اختلال غده تیرویید ؛  بی اشتهایی عصبی ؛ اضطراب و افسردگی نیستید و از چهره ای باریک و کشیده ( به اصطلاح گونه – تو- خالی )به طور ژنتیکی و سرشتی برخوردارید و برجستگی گونه ها می خواهید… ،  به توصیه های زیر عمل نمایید:
آب هویج همراه با شکر و نارگیل صبحها بنوشید.

آب معدنی روزانه ۶ لیوان به دفعات مختلفی در طول شبانه روز بنوشید.

زیاده روی در حرف زدن و صحبت نکنید.

شیر موز ، فندق ، پسته و کشمش  بعد از ناهار  مصرف نمایید

روزانه ۱-۲ کیلومتر پیاده بروید و نرمش های سبک انجام دهید.

استرس و فشارهای عصبی را از خود دور کنید .

از بالش خواب  بلند و نامناسب استفاده نکنید .

اگر مبتلا به یبوست هستید با کاهو و روغن زیتون تحت مداوا قرار دهید.

ماساژ صورت با كرم گونه گذار مروارید با تکنیک صحیح

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin
178640 درمانی فوری برای مقابله با جوش های قبل از میهمانی
اگر از مدت ها پیش به یک مهمانی دعوت شده اید و مشغول آماده شدن هستید اما ناگهان متوجه یک جوش بزرگ و متورم در صورت خود می شوید آنگاه چه خواهید کرد؟
سشوار نه تنها به موها آسیب وارد می کند بلکه برخورد صورت با باد داغ آن موجب بسته شدن منافذ پوست خواهد شد.
بررسی ها نشان می دهند،هنگام خشک کردن موها از باد نیمه گرم آن استفاده کنید که نه موهایتان بسوزد و نه جوش بزنید.
گفتنی است،برای درمان فوری جوش ها می توانید یک قطره استریل چشمی را روی یک بند انگشت بریزید و این ترکیب را روی جوش بگذارید.

قبل از مهمانی موهایتان را کم سشوار کنید تا باد گرم ان موجب پیر نشاندادن پوست شما نشود.




تاریخ: دو شنبه 17 بهمن 1392برچسب:سلامتی پوست,
ارسال توسط nazanin
به نقل از باشگاه خبرنگاران، مواد آرایشی، دست کاری کردن جوشها، هوای آلوده و رژیم غذایی نادرست از اصلی ترین عوامل بروز “جوش” و لک در صورت به شمار می‌آید که خوشمزه‌ترین داروها برای برطرف کردن آنها توت‌فرنگی، نارنگی و میوه‌های دارای ویتامین ‌C است.
گفتنی است، پرتقال از میوه‌هایی است که به دلیل اسید بالایی که دارد می‌تواند عفونت ها را در بدن از بین ببرد و به عنوان یک “کپسول آنتی بیوتیک” عفونت ها، جوش و لکه‌های پوستی را نابود کند.
بررسی ها نشان می‌دهند، حتی ماساژ پوست با میوه‌ها و پوست میوه‌هایی که حاوی “ویتامین ‌C “بالایی هستند باعث می‌شوند این دردها تسکین یابند.
نتایج مطالعات نشان می‌دهند، دانشمندان با انجام آزمایش روی تعداد زیادی از افرادی که از بیماریهای پوستی رنج می‌بردند دریافتند خواب کافی و خوردن میوه‌هایی نظیر پرتقال قبل از خواب باعث می‌شود تا بعد از خواب پوست از “شفافیت “کافی برخوردار باشد و از لکه‌ها و جوشها به میزان زیادی کاسته شده باشد.


ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 16 بهمن 1392برچسب:سلامتی پوست,
ارسال توسط nazanin

112 شکلات تیره این خوراکی خوشمزه پوست تان را زیباتر می کند!

شکلات تیره وتاثیر آن بر پوست

این خوراکی خوشمزه حاوی ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها است که در تغذیه پوست ما کمک می کند . برای توضیح بیشتر در اینجا ۵ دلیل اینکه چرا شکلات برای پوست خوب است را بیان می کنیم .

چه کسی شکلات  دوست ندارد؟  این مسئله متفاوت است اگر شما در مورد به دست آوردن کالری نگران هستید مطمئنا دوست ندارید که شکلات بخورید ، اما در غیر این صورت ، شکلات  معمولی دارای مقدار زیادی قند و کالری ، شکلات تیره کاکائو و شکر کمتری  دارد ، از این رو گزینه بهتری است . اما جدا از طعم و مزه جالب آن ، آیا می دانستید ، شکلات تیره نیز برای پوست بسیار منفعت دارد؟ شکلات حاوی ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها است که در تغذیه پوست ما کمک می کند . برای توضیح بیشتر در اینجا ۵ دلیل اینکه  چرا شکلات برای پوست خوب است را بیان می کنیم .



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 14 بهمن 1392برچسب:شکلات,
ارسال توسط nazanin

پیرشدن یک فرآیند طبیعی است که نمی توان رخ دادن آن را متوقف کرد؛ فرآیندی که موجب می شود پوست رطوبت خود را از دست داده و آسیب پذیر شود. اما به کارگیری چند راه طبیعی می تواند کمک موثری به کاهش سرعت فرآیند پیری و جوان ماندن کند. پیری در انسان اشاره به فرآیند چند بعدی تغییر فیزیکی، روانشناسی و اجتماعی دارد. برخی از ابعاد پیری طی زمان رشد می کند و برخی از آن کاهش می یابد. در این فرآیند ممکن است زمان عکس العمل انسان کاهش یابد اما حکمت وی نسبت به رویدادها افزایش می یابد. پیری ممکن است جدا از بعد فیزیکی و ظاهری ابعاد مطلوبی هم داشته باشد بنابراین توجه به توصیه هایی که در راستای جوان ماندن و کند شدن روند پیری ظاهری ارائه می شود باید مورد توجه قرار گیرد.

 

01 PiriWwW.KamYab.IR  راهکارهای ویژه برای کاهـش سرعـت پیـری



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 4 مهر 1392برچسب:,
ارسال توسط nazanin

پكيج ضد چروك Oriflame , خرید پكيج ضد چروك Oriflame , پكيج ضد چروك اوريف , خرید پكيج ضد چروك اوريف , كرم روز اكولاژن اوريف , كرم روز اكولاژن Oriflame , سرم دور چشم اكولاژن Oriflame , سرم دور چشم اكولاژن اوريف , درمان چروك , جلوگيري از چين و چروك صورت , درمان چروك صورت

 

پكيج ضد چروك Oriflame

ساخت كشور سوئد

سال ها را به عقب برگردانيد

چروك ها را برطرف كنيد

پكيجي خارق العاده و منحصر بفرد براي جواني

 پوستي با طراوت و شاداب داشته باشيد

با چروك اطراف چشم ، چين هاي پيشاني و خط لبخند خداحافظي كنيد!

ديگر نگران سلامت، زيبايي و درخشان بودن پوست صورتتان نباشيد!!!

جلوگيري از ايجاد چين و چروك صورت

با استفاده مداوم اين پكيج ضد چروك شما تفاوت عمده اي را احساس خواهيد كرد.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

پكیج ضد چروك Oriflame

ساخت كشور سوئد

سال ها را به عقب برگردانید

چروك ها را برطرف كنید

پكیجی خارق العاده و منحصر بفرد برای جوانی

 پوستی با طراوت و شاداب داشته باشید

با چروك اطراف چشم ، چین های پیشانی و خط لبخند خداحافظی كنید!

دیگر نگران سلامت، زیبایی و درخشان بودن پوست صورتتان نباشید!!!

جلوگیری از ایجاد چین و چروك صورت

با استفاده مداوم این پكیج ضد چروك شما تفاوت عمده ای را احساس خواهید كرد.

بهترین پیشنهاد برای برای جلوگیری از پیر شدن پوست شما

جوانی را به خود هدیه دهید!

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

شامپو رفع سفیدی مو ، خرید شامپو رفع سفیدی مو ، شامپو رنگ مو ، خرید شامپو رنگ مو ، رفع و درمان سفیدی مو ، بهترین شامپو رنگ مو ، شامپو تغییر رنگ موی سفید به مشکی ، شامپو درخشان کننده موی سر ، جدیدترین شامپو رفع سفیدی مو ، شامپو رنگ مو مخصوص موهای سفید و خاکستری ، شامپو رنگ مو و رفع سفیدی مو ، شامپو رفع سفیدی مو اصل ، شامپو رنگ موی اصل ، شامپو رفع سفیدی مو اورجینال ، شامپو رنگ موی اورجینال ،

شامپو رفع سفیدی مو

بیش از 15 سال جوان شوید

با این شامپو دیگر نیازی به رنگ مو ندارید

فقط در 10-15 دقیقه با موهای سفید خداحافظی كنید

محصولی بی نظیر و استثنایی برای بازگرداندن موهای مشكی

بهترین محصول در زمینه رفع سفیدی مو

دیگر نگران موهای سفید و چهره پیر خود نباشید

نیازی به هزینه های گزاف و صرف وقت زیاد ندارید

 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 20 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط nazanin

اسپري ضد جوش بدن , خرید اسپري ضد جوش بدن , اسپري ضد جوش VALENSEY , اسپري ضد جوش والنسی , بهترین راه درمان جوش پوست , بهترین درمان جای جوش , درمان جوش صورت , درمان جوش بدن , درمان جوش پوست

اسپري ضد جوش مخصوص بدن

اسپري VALENSEY

درمان جوشهاي ريز و بدخيم

اثر روشن كنندگي در كوتاه ترين زمان ممكن

از بين برنده دانه هاي زير و جاي جوش

از بين برنده جوشهاي بدن و صاف كننده پوست

ساخت كشور تايلند

محصول بهداشتي بسيار عالي براي پوست

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

اسپری ضد جوش مخصوص بدن

اسپری VALENSEY

درمان جوشهای ریز و بدخیم

اثر روشن كنندگی در كوتاه ترین زمان ممكن

از بین برنده دانه های زیر و جای جوش

از بین برنده جوشهای بدن و صاف كننده پوست

ساخت كشور تایلند

محصول بهداشتی بسیار عالی برای پوست

اسپری ضد جوش والنسی مخصوص بدن حاوی عصاره ویتامین C ،

 عصاره گیاهان و انواع ویتامین ها و اسید سالسیلیك1% می باشد

وجود ویتامین‌ C و انواع‌ ویتامینها باعث‌ تحكیم‌



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

كرم ضد جوش 4 کاره

كرم VALENSEY

درمان جوشهای ریز و بدخیم

اثر روشن كنندگي در كوتاه ترين زمان ممكن

از بین برنده لک و جای جوش

حذف چین و چروکهای ظریف پوست

ساخت کشور تایلند

محصول بهداشتي بسيار عالي براي پوست

كرم ضد جوش 4 کاره والنسي حاوي عصاره ویتامین C ،

 AHA(آنتی هندروکسی اسید) و ويتامين E روغن گیاه چای می باشد

لایه فوقانی مرده پوست را برداشته و باعث رشد

 یک لایه صاف و یک رنگ از پوست جدید می گردد



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

شوره یا پوستۀ سر عارضۀ رایجی است زیرا یک سوم افراد از این مشکل رنج می‌برند. شوره های مزمن را باید با درمانی کامل برای همیشه از بین برد.

 

 

شوره ها: تجدید بسیار سریع پوست سر

شوره به علت تجدید و بازسازی بسیار سریع سلول های پوست سر ایجاد می‌شود، سلول های مرده به شکل پودری سفید یا ورم های کوچک و چرب از پوست سر جدا می‌شوند. (پوسته)

حواستان باشید، نباید وضعیت شوره دار را با مراقبت نامناسب مو اشتباه بگیرید. در واقع، شامپو یا نرم کننده که به خوبی آبکشی نشوند ممکن است روی موها رسوب کنند و با کثیفی ها و گرد و غبار ترکیب شوند، به این ترتیب توده های کوچک سفید رنگی شبیه به شوره پدید می‌آیند (که البته شوره نیستند).



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

شوره یا پوستۀ سر عارضۀ رایجی است زیرا یک سوم افراد از این مشکل رنج می‌برند. شوره های مزمن را باید با درمانی کامل برای همیشه از بین برد.

 

 

شوره ها: تجدید بسیار سریع پوست سر

شوره به علت تجدید و بازسازی بسیار سریع سلول های پوست سر ایجاد می‌شود، سلول های مرده به شکل پودری سفید یا ورم های کوچک و چرب از پوست سر جدا می‌شوند. (پوسته)

حواستان باشید، نباید وضعیت شوره دار را با مراقبت نامناسب مو اشتباه بگیرید. در واقع، شامپو یا نرم کننده که به خوبی آبکشی نشوند ممکن است روی موها رسوب کنند و با کثیفی ها و گرد و غبار ترکیب شوند، به این ترتیب توده های کوچک سفید رنگی شبیه به شوره پدید می‌آیند (که البته شوره نیستند).



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

از  شايعترين علل ايجاد لك صورت مي توان به موارد زير اشاره كرد:

● ملاسما یا لک حاملگی :

ملاسما یکی از شایع ترین علل ایجاد لک صورت است و اغلب در خانم های مراجعه کننده برای درمان لک صورت دیده می شود که یک لک اکتسابی قهوه ای رنگ است که به صورت آهسته به وجود می آید.

به دلیل اینکه این لک ها بیشتر در زنان حامله ظاهر می شود یا عود می کند، به لک های حاملگی شهرت دارد، ولی می تواند در خانم های مجرد و به ندرت در مردان نیز دیده شود. این لک ها بیشتر در گونه ها، پیشانی و چانه دیده می شود و در افراد سبزه مشخص است.

تیرگی یا لک پوست معمولا پس از زایمان ناپدید می شود، اما ممکن است برای ماه ها یا سال ها باقی بماند. این نوع لک صورت ممکن است بدون علت مشخص یا به صورت خانوادگی، مخصوصا در افرادی که حتی در تماس با نور آفتاب خفیف تیره می شوند، دیده شود.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 7 آذر 1390برچسب:شایع ترین ,علل, ایجاد, لک ,صورت,
ارسال توسط nazanin

فـراورده های بـهـداشتی و آرایشی مناسب نوع پوست خود را انتخاب کنید

نحوه مراقبت از انواع پوست
نـخـستین گـام برای داشـتن پوستـی زیبا آگاهی یافتن ازنوع پوست میباشد زیرا ازاین طریق شما قادر خواهید بودهر چه بهتر از پوستتان مراقبت و هـمـچنـیـن فـراورده های بـهـداشـتـی و آرایشی مناسب نوع پوست خود را انتخاب کنید. بطور کلی ۵ نوع پوست وجود دارد:



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

مراقبت از ناخن

ناخنها هنگامیکه در شرایط ایده آلی باشند بسیار جذاب می باشند. همچنین ناخنها منعکس کننده عادات شخصی فـرد هستند: خوب یا بد. جدا از جاذبه آرایشی، ناخن هـا وظایف دیگری نیز بعهده دارند از جمله کمک به بـلند کردن اجسام با ایجاد تکیه گاه برای بافت انگشتان و یا دست کاری اجسام و از همه مهمتر آن که ناخن ها سلامت عمومی بدن را بازتاب می کنند.

ناخن از پروتئینی بنام کراتین تشکیل یافته کراتین در مو و پوست نیز وجود دارد و دارای بخشهای مختلفی اسـت که به آن میپردازیم:



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

تزریق ژل و چربی برای برجسته سازی لب 

روشهای مختلفی برای برجسته کردن لب ها وجود دارد بعضی از این روش ها دائمی و بعضی موقت هستند گاهی مواد  مصنوعی مثل  یعضی از انواع زل ها  تزریق میشود ویامواد طبیعی مثل هیالورونیک اسید تزریق میگردد.

 آگاهی یافتن بیمار از نوع ماده تزریق شده بسیار مهم است . پزشک برای بیمار باید توضیح دهد که از چند نوع ماده ای استفاده خواهد کرد ، زمان ماندگاری آن چه مدت است و چه عوارض احتمالی وجود خواهند داشت.




تاریخ: شنبه 10 ارديبهشت 1390برچسب:آرایش لب,تزریق ژل,برجسته سازی لب,لب,
ارسال توسط nazanin

عوامل و علل ریزش مو

  • علت های ریزش مو
    هر شاخه از موی سر انسان دارای یک سیکل رشدی می باشد که به طور ژنتیکی برای آن طراحی شده و این سیکل شامل رشد، پیری و ریزش است به طور متوسط روزانه 50 تا 100 مو میریزد البته در افراد مختلف متفاوت است همچنان که یک مو میریزد موی جدید جای آن را می گیرد.
    مشکل زمانی آغاز میشود که موهای ریزش یافته بیشتر و سریع تر از موهای رویش یافته جدید باشد و یا رشد موهای جدید ضعیف شود در این حالت بعد از مدتی از تعداد کل موها کاسته شده و فرد متوجه کاهش حجم موهایش می شود. این علت اصلی ریزش مو می باشد عوامل مختلفی می توانند روی سیکل رشد مو اثر کنند و باعث ریزش موقت و یا دائمی شوند شامل:


ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin
بهترین ضدآفتاب کدام است؟
  • بهترین ضدآفتاب؟
    اغلب متخصصان پوست، ضدآفتاب‌های با ۱۵ SPF و بالاتر را توصیه می‌کنند ولی مهمتر از اینکه SPF ضدآفتابی که استفاده می‌شود ۱۵ باشد یا ۶۰، این است که ضدآفتاب به درستی و به طور مرتب استفاده شود. یک ضدآفتاب با ۱۵ SPF به شرطی که مرتب استفاده شود و در روز در فواصل مناسب مجددا تکرار شود، بسیار موثر‌تر از ضدآفتاب با ۶۰ SPF است که مثلا یک روز در میان یا یک بار در روز استفاده می‌شود.

    بهترین ضدآفتاب کدام است
    تقریبا نوع ضدآفتابی که هر کس می‌تواند انتخاب کند و از نظرش بهترین باشد، امری سلیقه‌ای است. در حال حاضر انواع مختلفی از ضدآفتاب‌های خارجی و ایرانی به شکل لوسیون، کرم، ژل و... در دسترس است که هرکس می‌تواند با توجه به نوع پوستش، و با کمک پزشک،‌ ضدآفتاب مناسب را انتخاب کند ولی هیچ‌وقت نباید فکر کنید که اگر گران‌ترین ضدآفتاب با بالاترین SPF را خریدید حتما پوستتان را در برابر آفتاب بیمه کرده‌اید. مهم‌تر از نوع ضدآفتاب و میزان SPF آن، استفاده مرتب و صحیح از آن است.





ارسال توسط nazanin
پیوند مو چیست؟

اصولا پیوند مو چیست؟
این جر احی بـه صورت سرپایی بـا بیحسی موضعی انجام می شود د ر این عمل یک نوار بـاریک ا ز ناحیه پشت سر برداشته شده و بـه واحدهـای فولیکولی تقسیم شده و د ر قسمت جلوی سر کاشته می شود

مر احل مختلف عمل پیوند مو:
پیوند مو بـه روش جدید یک عمل ر احت ، قابل پیش بینی ونتایج آن مورد رضایت اکثر بیمار ان می بـاشد. هر چند کـه این عمل بسیار ساده و بی خطر می بـاشد ولی رعایت کامل نکات ایمنی بـه منظور حفظ سلامت بیمار و رسیدن بـه بـالا ترین د رصد رشد موهـای کاشته شده د ر اولویت قر ار می گیرد.


ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

 

اطراف ناحیه چشم معمولاً در سنین 25 تا 35سالگی حالت فرورفتگی به خود گرفته و افتادگی زیر چشم در سنین 30تا40 سالگی شایع است.

 

خستگی، استعمال دخانیات، ژنتیك، مشكلات آب و هوایی عوامل ایجاد پف یا سیاهی دور چشم هستند. گاهی مشكلات كم خوابی یا پرخوابی و خستگی روزمره باعث ایجاد این مشكلات هستند، با كمك چند روش طبیعی كه در زیر به آنها اشاره می‌شود تخفیف علائم امكان پذیر است.

 

چند روش برای برطرف كردن گودی و پف زیر چشم



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

 

1.     دارای ویتامینهایی است که روزانه ما بدن نیازداریم. مانند میتامینهای ب یک ، دو، سه، پنج، شش، اسید فولیک، ویتامین سی، کلسیم، آهن، منیزیم، فسفر و پتاسیم و روی

 

2.     اگر بعد از ظهر خسته هستی بجای اینکه نوشیدنیهای کافیئن دار بنوشی یک خیار بخور.آنها دارای ویتامینهای بی و هیدروکربور هستند که شما را سرحال آورده و چند ساعت نگهمیدارد.

 

3.     اگر آینه حمام بخار میکند آنرا به آینه بمالید تا از بخار کردن جلو گیری کند.

 

4.     اگر حشرات و حیوانات باغچه شما را نابود میکنند یک بشقاب آلومینیومی خیار لایه لایه برش خورده را بگذارید تا همه آنها را فرار دهد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

قارچ ها جزء نباتات یا گیاهان پست هستند ولی تاکنون ساختمانی شبیه به ریشه، ساقه، برگ، گل و دستگاه آوندی یا کلروفیل (سبزینه) در آنها دیده نشده است. این موجودات گیاهی، تک سلولی یا چند سلولی هستند و به علت نداشتن کلروفیل، قادر به سنتز گلوکز و تأمین غذای خود نیستند، اجباراً به صورت انگلی روی پوست، ناخن و موی انسان و حیوانات زندگی کرده و از ماده کرآتین آنان (ماده غذایی آماده) تغذیه می کنند. این قارچ ها می توانند غیر بیماری زا و یا بیماری زا باشند و در تمام کره خاکی وجود دارند. قارچ های بیماری زا می توانند در سطح پوست و مو و ناخن زندگی کرده علائم بالینی ایجاد کنند که به آنها قارچ های سطحی گویند. بعضی از انواع آنها از طریق پوست و یا استنشاق از مسیر ریه ها و گردش خود به بافت های عمقی رفته و ایجاد بیماری می کنند که به آنان قارچ های عمقی گویند.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 2 فروردين 1390برچسب:بدن انسان, مطالب جالب علمی,
ارسال توسط nazanin

لیمو (مرکبات) محصولی معجزه آسا برای کشتن سلول های سرطان است؛ که 10000 بار قوی تر از شیمی درمانی است.


http://asia.groups.yahoo.com/group/bia2nazanin/join

 

چرا ما در مورد آن نمی دانیم؟ چون آزمایشگاه ها(شرکت های دارو سازی)  با ساخت مشابه مصنوعی آن سود زیادی میبرند. شما هم اکنون می توانید به یک دوست کمک کنید تا از آنها بی نیاز شود / بداند که آب لیمو در پیشگیری از بیماری مفید است.



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

برخی عاداتی که داریم می‌توانند سبب پیری زودتر ظاهر ما شوند.برای پیری 2 دلیل عمده وجود دارد. تحقیقات روی دوقلوها نشان داده پیری یا ارثی است یا به دلیل فاکتورهای محیطی است. به عبارت ساده‌تر کسانی که پیرتر از سن خود به نظر می‌رسند، استرس و انتخاب‌های اشتباهی داشته‌اند که رد پیری را بر چهره آنها بر جای گذاشته است. محققان می‌گویند برای آنکه از شر پیری زودرس نجات یابیم، کافی است برخی از عادات‌مان را اصلاح کنیم. در اینجا به 4 عادتی که می‌تواند پیری زودرس بیاورد اشاره می‌کنیم.



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد